100% سود فروش لوازم یدکی خودرو

سود فروش لوازم یدکی خودرو چقدر است؟

سود فروش لوازم یدکی خودرو و فروشگاه لوازم یدکی یکی از جذاب ترین مشاغل است که هر کس میتواند آن را راه اندازی نماید و این سوالاتی است که شاید خیلی ها دنبالش باشند . این کار سود مناسب خود را دارد و اگر در راه اندازی دقت شود بازار مناسبی برای خود خواهد داشت . تنوع قطعات یدکی ، تنوع خودروها داخل ایران سبب می شود که خیلی ها بتوانند فروشگاه را راه اندازی کنند .

سود لوازم یدکی خودرو
سود لوازم یدکی خودرو

چگونه فروشگاه لوازم یدکی بزنیم ؟

اول جهت راه اندازی فروشگاه انتخاب نوع خودرو یا گروهی از خودروها که میتونیم لوازم یدکی آن را تهیه کنیم مهم است یعنی مثلاً گروه خودروهای کیا را انتخاب کنید یا مثلا اسپورتیج .

حالا لوازم یدکی دسته ای که می‌خواهید کار کنید را مشخص کنید مثلاً لوازم یدکی موتوری یا لوازم یدکی جلوبندی یا  لوازم  یدکی مربوط به بدنه خودرو مثل درب خودرو یا سقف یا کاپوت .

در این مرحله باید بریم بازار مرتبط با این لوازم را شناسایی کنیم یعنی فروشنده‌های بزرگ را پیدا کنیم و بتوانیم با این ارتباط بگیریم تا لوازم یدکی را با قیمت خوبی خریداری کنیم .

معمولاً بازارهای بزرگ در تهران هستند که می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع یکسری از اینها راانتخاب کنید و شروع کنید به قیمت گرفتن ، بعد  از اینکه قیمتها گرفتید میتونید یکی یا چند تا از تامین کنندگان به عنوان یک تامین خوب انتخاب کنید و لیستی جهت خرید قطعات تهیه کنید برای اینکه بینید کدام قطعات بهتر هستند .

بهتر است در اینترنت بگردید و ببینید توی جستجوهای گوگل کدام قطعات بیشتر از همه جستجو شدند و کدام قطعات دارای بیشترین بازدید هستند .

 بعد از این که نوع قطعات یدکی را مشخص کردیم حالا میریم به مرحله روش فروش .

روش فروش میتونه مجازی باشه یعنی از طریق روشهای مجازی مثل اینستاگرام یا از طریق اینترنت

یا به صورت حقیقی که حالا نیازمند یک مغازه و فروشگاه در یک محل مناسب که در محل رفت و آمد 

فروشگاه لوازم یدکی خودرو چقدر سرمایه نیاز دارد؟

با توجه به بودجه تون می تونید به میزان بودجه مورد نظرتون از قطعات خودرو خرید کنید در فروشگاه خود قرار بدید و شروع کنید به تبلیغات و اینکه بتونید مشتری خوب و جذب کنید .